PeNgiKuT BLoG ~

KASIHKU CORETKAN.....

berbicara tentang perjalanan sebuah kehidupan.....

Saturday, November 23, 2013

PEMBUKA BICARA


buat semua rakan dan pembaca blog saya dah berkurun lamanya x mengupdatenya...hehehe
Maaf laa sebab ke busy an saya menyebabkan ketidak ada masaan untuk saya memblogging...
(ayat +-x)hihihi


untuk permulaan ......
setelah sekian lama aku tidak mencoretkan sesuatu...

mari kongsi dulu... kata-kata hikmah yang boleh kita kongsi bersama untuk tatapan semua..

-SEBAGAI PEMBUKA SELERA KITA -

ye ..kawan-kawan..moga kita semua menjadikan ia satu amalan...dan ini juga untuk pesanan pada diri saya sendiri juga..

Surah fatihah adalah penghulu bagi segalanya dalam kehidupan kita..
. Allahuakhbar!!...
 Alhamdulillah...!



S.A.B.A.R

selalu kita ungkapkan ... 
sabar ada tahapnya beb!!..sabar separuh daripada iman...sabar ! sabar selagi boleh sabar!!


bukan mudah untuk kita sabar..tp bukan susah pun untuk bersabar..

bila kesabaran kita diuji perlu kita sabar... ?
fikir2kan la.. 
adakah kita tergolong daripada orang-orang yang sabar??!!

jawapan saya..
tepuk dada tanya selera...
huhuhu

Cukup dulu tatapan untuk  hari ini kata-kata hikmah yang penuh barakah ini..Moga ianya tertanam dalam diri kita..
Menjadi amalan seharian kehidupan kita.
ia juga menjadi peringatan pada diri saya sendiri..

TERIMA KASIH SEMUA!



No comments:

Post a Comment