PeNgiKuT BLoG ~

KASIHKU CORETKAN.....

berbicara tentang perjalanan sebuah kehidupan.....

Wednesday, January 11, 2012

SURPRISEEEE!!...yelah tu.....

HAI SEMUA!!!..


PUJUK HATI ku ke???!!!

huhuhuhu..
Ini Nak citer PAsal HADIAH yg diberi oleh SUAMIKU TERSAYANG yg dah lapokkkk citernya...
dah lama da pun dapat..
saje nak CITER n TAMPAL kat BLOG aku ni...
tp mcm dah citer dulu kt blog aku..ermmm xpelah..

hehehehe..

BUNGA??!!!korang pernah DAPAT BUNGA dari CIk Abe???
ermmm mesti lagi ROMANTIK kot....!!

Dikeheningan Pagi pada 16/8/2011...Merupakan HARI ULANG TAHUN PERKAHWINANKU...
Mcam biasa laa aku g SEKOLAH sebagai SEORANG GURU...

TEpat Jam 10.00 pg-Seorang NYONYAK bukan TUA sagt la...Sedang2 Tua jer...(jgn Mare ye Aunty)
Napelak Nyonya leh ade kat SEKOLAH dan MENCARI AKU ni???!!!

PELIK NI!???

Suara Nyonyak brtanya padaku
"INI PUAN yg bernombor TELEFON. 01  -.................98 ye...?"
Aku jawab.."YE NOMBOR TELEFON saya...
"PUAN kenal No TEL ni??"
Aku Jawab "YE NO TELEFON SUAMI SAYA.!."

"INI DIA..SEJAMBAK BUNGA DIKIRIMKAN oleh SUAMI PUAN untuk PUAN !"
  SUKA x....???"

Aku TEkesima dan TERKEDU seketika.....

Selama Aku Sah mnjadi ISTERInya xpernah diterima seperti ini...
DUlu MAsa BERCINTA adalah....

HATIKU TERSENTUH...dan CUKUP TERHARU...dalam keadaan TERKEJUT seketika..

"UNTUK SAYA ke???"
Terkejut Aku daripada LAMUNAN..
huhuhu
JIWANG seh ayat!!

SEJAMBAK BUNGA DIKIRIM ...
menggamit KENANGAN TERINDAH BUATKU ...

"TERIMA KASIH ABANG..."dalam hatiku....
GEMPAK jugak laa SAtu Sekolah...Kawan2 jugak GEMBIRA..!..TERIMA KASIH Sahabat2..
doakan KEBAHAGIAAN aku ye,,,,

..............................................................

HARI ITU seharian......
AKU SENYUM SAMPAI KE TELINGA..

...huhuhu

romantik jugak EN hubby aku ni..


xde la JIWANG sgt AYATnya...


Ermm....skrg sudah kering ..

yg Penting CINTAMU sentiasa MEKAR.
jangn sekali2 layu seperti BUNGA ini..



HA!! ade lg Yg BEST nak Kongsi Bahagia Ngn Korang ni..
Korang Meluat x bca Citer aku ni??!!
Harap xde la yg MELUAT..
kalo MELUAT
buat2 xmeluat la..
LAYANnnz jer KEPALA JIWANG aku ni..

---------------------------
ermmmm ini pun CITER yang dah LAPOK jugak....

HADIAH!!
Abang akan Bgi SAYANG..
T.U.N.G.G.U!!!!

apa la tu??

Tiba-tiba...
Mana SIMCARD CELCOM sayang??
haaa!! nk BUAT apa??!!

10 MINIT brlalu...

Na...Amik..
Apa ni???!!

HP baru.............untuk sayang ke??!!
Yelaaa...sape lg...

TERKEDU sketika..
bila dibelek2..
MACAM
GALAXY yg dok IKLAN di TV tu..
GALAXY S2..
WOWWWWW!!
TAPI..RASA mahal ni...
APA!!!!??? RM 19++
waduh2..SIMPAN la DUIT tu BANG..

(dalm ati mcm nak MELONJAK aje..)
hihihihi...

Aku ni bukan boleh pakai HP yg MAHAL2 ni..
TAKOT JAHANAM jer..
DULU beli yg arga SERIBu pun Abisss 
JAHANAM!!!
skrg..
GALAXY S2

apapun "terima kasih abang,....syg suka sgt2.."

Terpampanggg terus MUKA aku...xagak2


Best kan rasa Hati bila dapat yg macam2 dri yg tersyg...
Aku jer jarang belikan apa2 utk EN abe aku ni..
UNTUK org LELAKI ni bagus belikan apa yek???!!
korang ade CADANGAN..??
atau IDEA??

--------------------------------------

ermm...TErima KAsih skali lagi PADA EN KHAIRUL AZWAN 
yg suka belikan HADIAH macam2 
untuk SAYANG dan anak2.
Lain Kali beli lg yg Best2 ye...

Muahhhhh!!


2 comments:

  1. WOWW best nyer azie....
    hpe berbhgia ever after darling...
    tang present tu bg ap yg si dia suker...

    ReplyDelete
  2. Aku nak bg hati aku je leh x?....ehh...tp hati aku memng milik dia da....ermmm..haaaaa.apa ek?.

    ReplyDelete