PeNgiKuT BLoG ~

KASIHKU CORETKAN.....

berbicara tentang perjalanan sebuah kehidupan.....

Wednesday, January 11, 2012

TERIMA kASIH ABANG....

Kaifahalukum????

Tika ini...aku teringin utk bermadah...bunyi mcm jiwang jer ....xperlaa layankan...sementara ada yg ingin dimadahkan...
bca ..hayatinya...OK!!

------------------------------------------------------

Buat Mu Kekasih HatiKu...
Dikala Malam Sepi Begini..hati ku terusik...
Mengenang Sgala DUKA dan KEPEDIHAN yang diberi..
Tetapi 
HATIKu Tertarik ...
dicelahan kedukaan..terselit dan tersemat..KEBAHAGIAAN yang sukar dirungkaikan ...
HANYA AKU yang Merasakan Kebahagiaan itu..

Tuhan kita Yang Esa..MemberikanKAn banyak Cobaan ..

~kerana ~

 JanjiNya memberikan sejuta RAHMAT dan hikmah disebalik segala yg berlaku...
AKU PERCAYA dan TERUS YAKIN!!
Kebhgiaan Pasti DiTEMUi..
Walau Sebesar Zarah Kebahagiaan Itu diberi..
AKU sangat2 menghargaiNya..

TERIMA KASIH ABANG....

NikMat KehiduPAN yg Sebenar..
adalah
KASIHMU padaKU dan ANak2
Walau DURI yg dilemparkan..
Walau KePAHITAN dirasai 
AKU AMAT MENYAYANGIMU

MAAFkan DAKu 
Jika Ade Yg TErlanJuR!!
SememanGnya HATIku SAKIT...dan LuaHAN itu diperlukan...
PADA yg Esa Aku MenGadu
PADA keluarga AKU Merintih
PADA KAwan dan SaHabat..Meluah RAsa..

MAAFKAN DAKU 
Jika IA Memberi TamParan PADAMU
SegalaNya sudah kelukaan dirungkai
barulah yg berbuku terlepas dibawa angin yang lalu..
USAH dikenang lagi.
*****

BaruLah HATIku TENANG seketika
KEBAHAGIAAN diBeri ..
SENYUMAN MAnisMu...Melekat DIhati..
KASIh Mu tidak Berbelah Bagi..
TanggungJawabMu tidak Pernah dilupai..
Begitu Kuat CINTA kau beri...
Begitu juga KUAT DUSTA diberi..
TAPI SAYANGKU PADAMU 
Tidak Pernah dinodai ...

TERIMA KASIH ABANG

Lamunan Ku terhenti ..
Menghela Nafas Panjang..
Bersambung KEMBALI
MenGimbas KENANGAN TERINDAH bersamaMu
Sewaktu Kita MenikMati NIKMAT CINTA SEJATi..
KataMu PADAku..
AKAN SETIA hingga KE AKHIR HaYAT
dan 
AKU lah ISTERI yg SANGAT DISAYANGI...

TERIMA KASIH ABANG

Saban Hari Ku Bertanya
"ADAKAH KAU MENYAYANGIKU SEPENUH HATI?"
bukan Bicara Mulut JAWAPAN yg PASTI
tapi 
TANYA PADA HATI

HATI Mengatakan "AKU AMAT MENYAYANGIMU SAYANGKU"
segala PASTI!!!!
USah diragu lgi.

TERIMA KASIH ABANG

Tika ini..aku masih Dalam Menanti Adakah segalanya PAsti..??

KU bersuJud PAda Yg Esa..
Memohon Sejuta Kemaafan..KEampunan..
dan

"YA ALLAH..."
"Kau binakanlah KELUARGA KAMI
 Menjadi sebuah KELUARGA yg SAKINAH dan BAHAGIA hingga Ke Syurga..."

"YA ALLAH!"
Banyak doa Ku Susun Saban Hari..
Moga Allh Mendengar dan Perkenankan SeGalaNya...

ALLAHUAKBAR!!!


"TERIMA KASIH ABANG...!!KAULAH SEGALANYA utk KU.."

                                                                                    




                                     Anak-anak ADALAH PENYAMBUNG KASIH KITA 
                                   


                                                                                  
                         -----------------------------------------------------------------------------------
              



                                                                             bersambung lagi nanti.........

No comments:

Post a Comment