PeNgiKuT BLoG ~

KASIHKU CORETKAN.....

berbicara tentang perjalanan sebuah kehidupan.....

Sunday, May 12, 2013

Citer Lapok "MY BESDAY " yg ke 32...



HAPPY BIRTHDAY TO ME

-----------------------------------------------------------------------------------------------

citer lapok?!! hehehe... bukan lapok tapi da basi..

huhuhu...

eeh lupa....

ASSALAMUALAIKUM


saja nak isi masa lapang... nak kongsi la citer sikit .. skrg ni kan MOOD besday anak2... tetiba teringat lak masa besday aku baru-baru ni pada 1 MAC 2013 yg lalu..

tahun ni aku rasa besday aku yg paling terbest sekali setelah menjalani kehidupan selama 32 tahun...
aku sangat2 gembira dan terharu ...


apa yg buat aku gembira tu??

PERTAMA
SURPRISE dari sahabat karibku..

ELVIRA@VERA KASIMAN @SIMON

memang aku xjangka dan terkejut bila kek di bawa oleh sahabatku yang tertera di atas kek tu nama aku..
sepanjang aku bersahabat...kaulah satu2nya sahabat yg membuat kejutan dengan memberikan  kek..
seriusss aku HAPPY giler..
senyum sampai telinga seharian..



kenangan terindah bersamamu sahabat

tak akan aku lupakan sampai bila-bila... dan terima kasih atas persahabatan ini..


apalagi... masa untuk memotong kek..

muka suka sangat dpt kek .. RED VELVET!! yummy!

xlupa gak buat sahabatku yang lain.. ERny  ..  Kak Wan..

TERIMA KASIH banyak2



nYumm!!nyummm!!NyuMM!!


dan

APA lagi yang menggembirakan ku ialah

KEDUANYA

Suamiku menghadiahkan ku percutian ke Langkawi dengan TIKET PENERBANGAN dari AIR ASIA..
memang sebelum ni aku xtahu menahu langsung...

setelah sebulan tiket dibooking barulah suami aku bgthu untuk kami membuat persiapan percutian ke LAngkawi pada 1 mac hingga 4 mac...
sangat2 terharu
kerana
suamiku cuba lakukan yg terbaik untuk kami sekeluarga
biarlah hanya di LANGKAWI..



tapi ianya sungguh bermakna buat diriku dan anak-anak kami..
TERIMA KASIH ABANG!!
TERIMA KASIH AYAH!!

buat pertama kali juga kami sekeluarga menaiki KAPAL TERBANG!!!

huhuhu
yahuuuuuuuuuuu!!!


JAKONnya...




lalalala

 masa naik cable car...

gayat ooooo!!


dapat gak bergambar ngn burung-burung


di MAKAM MAHSURI


harapan...

selepas ini ada rezeki kami akan travel ke tempat-tempat yang lebih menarik lagi...

 bolehkan abang???!!hehehehe



ok...bye LANGKAWI....





TERIMA KASIH semua...

sangat2 happy ..segalanya KENANGAN TERINDAH

1 .3.2013  -  4.3.2013



doakan  kebahagiaan Kami..

--------------------------------------------


No comments:

Post a Comment