PeNgiKuT BLoG ~

KASIHKU CORETKAN.....

berbicara tentang perjalanan sebuah kehidupan.....

Saturday, December 15, 2012

MOOD Datang.....

ASSALAMUALAIKUM w.b.t Buat Semua Kawan2 di luar sana....ceh!! ade ke yg baca Blog Aku ni...Mcm Poyo je..!!( in my soul) hehehehe... hahaha..in my soul la konon... 

   Lamanya x bercerita syok sendiri ni....korang sihat?? Tahun ni je aku jatuh sakit kerap sangat..Tp Alhamdullilah bila da mencoretkan dimuka blog ni maknanya sihat la tu...kejap je kan nak masuk 2013...Semangkin hari kite mangkin tua...Dunia semangkin UZur...Amalan Dah Cukup ke??!! ditujukan khas utk aku la ni... 

  Dah hampir setahun aku x mengupdatekan sesuatu utk semua...ermm kekangan masalah..buzy xtentu pasal..hahaha...korang mesti banyak citer best kan??!!...Aku akan cuba mentouchupkan blog aku dengan lebih ceria lg...huhuhu... Insyllh jika ade kelapangan kita bersua lagi di next post ye..Ok aku chow dulu..apapun TERIMA KASIH Sebab Andalah yg sudi jenguk Blog Bersarang Saya ni....


 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


         Inilah Gambar terbaru Familyku...


 BYE...Lov u ALL muahhh!!


              New Trade Mark  ~3B SHOOT @azy~

No comments:

Post a Comment