PeNgiKuT BLoG ~

KASIHKU CORETKAN.....

berbicara tentang perjalanan sebuah kehidupan.....

Sunday, May 12, 2013

MUTIARA KATA

Aku sering dilanda penyakit lemah semangat..
Ketika aku sedang merasainya...
Hanya padamu Ya Allah aku mohon kekuatan diri dan semangat menjalani kehidupan ..

Aku juga  memerlukan kata-kata semangat yang mampu membuatkan aku lebih yakin pada diri sendiri dan berpijak di bumi yang nyata bersama insan yang ku sayangi setiap saat dalam kehidupanku..

Dengan kata-kata hikmah juga mampu menghiburkan keresahan hati  ini..

Jom kita bersantai dengan kata-kata hikmah yang penuh makna tersurat dan tersirat ini..



Percaya dan Yakin pada DIRI SENDIRI


Senyum itu satu sedekah...ianya sesuatu yg terindah


Semangat!! dan terus Semangat!!


Allah sentiasa disisi orang-orang yang SABAR


BAHAGIA bersama...


Ok.. moga perkongsian mutiara kata atau kata-kata hikmah ini dapat memberikan semangat dan kehidupan yang baru bagi mereka yang sedang dalam keresahan di luar sana..
Sesungguhnya Kehidupan adalah sesuatu yang indah..

No comments:

Post a Comment