PeNgiKuT BLoG ~

KASIHKU CORETKAN.....

berbicara tentang perjalanan sebuah kehidupan.....

Thursday, October 27, 2011

INGIN MEMULAKAN PELABURAN????

Salam SUTERA EMAS
…Rupa-rupa masih ramai yang tidak tahu nak mula pelaburan emas...Ternyata ramai lagi orang Kita tidak faham tentang PELABURAN EMAS ini...Mereka takut dan masih fobia lagi sebenarnya...FObia kenapa???Sebnrnya ramai orang kita telah tertipu dengan banyak jenis PELABURAN yang tidak SAH...Ada yang BERatus Ribu ...Puluh Ribu dan susah laa nak citer...MEmng Banyak SKIM CEPAT KAYA di NEgara Kita...Termasuklah pengalaman Saya yang pernah juga merasai KERUGIAN yang BERGANDA.......(hehehehehhe)
      Untuk Pengetahuan Semua.Anda jangan Bimbang kerana PELABURAN kita adalah berasaskan JONGKONG EMAS...EMAS akan menjadi milik anda...KUMPUL LAH EMAS Sebanyak yang mungkin...
OK...Sambung citer lagi...Mereka bukan tak nak untuk melabur ini  tapi tidak tahu hendak mula dari mana dan nak bertanya pada sapa..dan masih dalam kajian produk mana yang terbaik..Semua EMas adalah Terbaik Tetapi Keluaran Terbaik mestilah Dari PUBLIC GOLD  ..
    Ohh !!! baru saya tahu    Patut ler pelaburan emas kurang menyerlah di Malaysia berbanding pelaburan haram/skim cepat kaya / mlm / piramid dan seumpamanya...BAru-baru bercerita ngn Customer..."Pelaburan menggunakan NATA DE COCO pun orang kampung leh terpedaya."...Ermmmmmm.....xper benda da berlalu...Untuk Kehidupan yang lebih baik...Apa KAta Jom kita buat PELABURAN EMAS ini...
 Korang MASIH TIDAK YAKIN???atau MEMANG BETUL-BETUL BERMINAT tapi xtahu Macam MANa CAranya...??!!
Utk Semua Pembaca yang betul2 ingin tahu...Jangan Bimbang..Anda boleh terus hubungi saya di BLOg ini..or Facebook...SMS /CALL/EMAIL....semua boleh...!!
dan Yang Paling Penting!!!!!!!!!!!!
UNTUK MEMULAKAN PELABURAN EMAS INI:
  1. Sediakan modal yang mencukupi.Modal yang diperlukan dalam bentuk duit fiat dan ilmu mengenai emas ( ilmu boleh dipelajari blog ini secara percuma @ cari info di enjin carian @ belajar secara langsung dengan orang yang berpengalaman .
  2. Setelah anda mempunyai modal belilah emas fizikal public gold (jongkong dan dinar)
  3. Akhir Sekali , anda semestinya  perlu sentiasa mengikuti perkembangan emas dari semasa ke semasa.

No comments:

Post a Comment